Strange things happens when you party naked


Ett tag sen sist. en del har hänt. Lagfest i lördags, riktigt bra grejor. Idag stod träning och löpning på lista, krampkänning Allan. Manchester United har gått upp i serieledning och Liverpool har åkt på en riktigt riggad förlust, fotboll handlar om att göra mål, men den känns inte specielt rättvis alltid.. Och, Sverige gjorde en riktig kanonmatch igår på tv, som idrottsmänninska njöt jag verkligen av matchen.

Lagfesten i lördags började på Kristianstad IP närmare bestämmt i klubbstugan. Där bjöds det på pizza, imponerande att 14 pizzor tar ca 40 min när 2 st tar 15-20. pokerspelande blev desserten, förövrigt min första livepokerturnering någonsin tror jag(stoffe). Det gick helt okej, jag vann inte men jag gick ut med flaggan i topp. För att citera en pokerspelare " blindsen käka upp mig".
Pokern vanns av Niklas Andersson och Rasmus Nilsson, GG!
Efter pokern kom kvällen mer igång och det blev andra kortspel, mer sådanna som släkte törsten om man säger så.
Classnightclub bjöd sedan på mycket underhållning , söndagen bjöd mer på trötthet och tvtittande. 

Fick ett riktigt bra råd idag av Simon att ett blogginlägg inte ska vara för långt för då orkar ingen läsa dem så jag ger tummen upp för råd och säg godnatt.

//
Veni vidi vici

Stoffe och Nille


Kommentarer
Postat av: Nilleee

Vill bara rätta lite , Liverpool förlorade inte , utan spelade lika..

2009-01-21 @ 12:01:16
URL: http://stni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0