Preseason!

Hemkommen från träning och nyss tryckt ner mig lite pyttipanna, fys imorse i skolan och imorgonbitti väntar träning igen. Fotboll är verkligen det bästa som finns...

Livet just nu verkligen bara är, man bara är. Riktigt slapp skolgång och återigen mjölk i kylen. Helt underbart =)
Det är verkligen low sociallife för tillfället, men helt seriös hur ska man orka. Vi tränar fotboll 5 dagar i veckan , 2 lediga dagar får vi, eller nej för antingen onsdag eller söndag ska vi vara på gymmet. Lägg sedan till 4-5 pass i skolan. Det är verkligen riktigt fint att träna så mycket men nu i början är det lite tufft och det sociala livet får ju ta en smäll. Jag (stoffe) har inte träffat mamma sen förra helgen och kommer inte hinna träffa henne denna me.

Naaj nu ska vi inte vara gnälliga, grattis till Julia Lazar som fyller 18 idag, hoppas du och alla ni andra får en kanon fredag, jag vet var jag kommer tillbringa min, stabilt liggande i sängen med den bärbara.

Passa på och njut!

Veni  vidi vici
//Nille och Stoffe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0