Nyårsafton 2008!

Igår avslutade vi allihoppa år 2008. Alla avslutade vi det säkerligen på olika bra respektive dåliga sätt men ändå någorlunda liknande, med ett champangeglas i handen och fyrverkerier i luften.

Nyårsafton anser jag (stoffe) är en vädligt överskattad tillställning. Man klär upp sig som om det vore bröllop och lägger ner mycket tid på förberedelser, det ska vara god mat, fin dricka, bra fest och allt detdär. Det kanske bara är jag som är tråkig eller har haft otur men jag har inte upplevt en nyårsafton som jag skulle ranka på mina top 20 fester genom tiderna. Stämmningen blir ofta tillknäppt och stel. Vid tolvslaget står man och kramar en massa folk och önskar dem gott nytt år. Även fast man egentligen inte tycker om dem speciellt mycket och än mindre bryr sig om dem har ett bra år eller inte.
Igår hade jag min roligaste och bästa nyårsafton hittils. Den tillbringade jag hemma i min lägenhet med 4 st polare som verkligen är helsköna. Vi spelade fifa 09 drack lite och åt mat ihop. Verkligen inget märkvärdigt men det var mycket roligare än mina tidigare nyårsupplevelser. Det kan liknas en helt vanlig fredagskväll med några polare och det var just så det kändes, så jävla skönt rent ut sagt.

Jag tillbringade nyår med helsköna polare och en avslappnad stämmning. Vid tolvslaget var jag med dessa och slapp stå och småle åt någon son jag verkligen inte bry mig om, man kunde vara sig själv och verkligen bara njuta av kvällen. 2008 slutade riktigt riktigt bra.

Veni , vidi , vici
/ Nille och Stoffe

Kommentarer
Postat av: michelle bogar

Gott nytt år! Haft en fin dag idag? :) kram.

2009-01-01 @ 18:26:17
URL: http://kapten.blogg.se/
Postat av: Rossi

Sjukt fint :)

2009-01-01 @ 18:27:04
Postat av: Helena

Låter klockrent.

2009-01-01 @ 18:30:49
URL: http://aenleh.blogg.se/
Postat av: Helena

Låter klockrent.

2009-01-01 @ 18:31:09
URL: http://aenleh.blogg.se/
Postat av: Stni.blogg.se

Det var verkligen klockrent och det är jag som ska tacka rossi! =)

2009-01-01 @ 18:34:49
Postat av: Catrin

Håller helt klart med dig, nyår är överskattat :)

2009-01-02 @ 01:12:19
URL: http://caasey.blogg.se/
Postat av: negan

chooock.....niklas j laget borg dalman...nånn ska se tjorven med nordgren?? om inte de va du....hahahahahahahahaah

2009-01-03 @ 15:12:21
Postat av: Stni.blogg.se

Hahahah , klart de va ja :)

2009-01-03 @ 16:33:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0