"Long time no see "

Först och främst innan jag säger något annat så läs ordentligt , för jag säger de bara en gång.
Manchester United vann igår med 5-0 , det kunde blivit 10 , grymt bra igår.
Och grattis till rekordet !

Ikväll spelar Liverpool , och detta känns verkligen som en måste match. Borta mot Wigan borde inte vara något problem ! Så Come on Red's !!

Idag började dagen sjukt tidigt för min del (Nille)..
Klockan 8 hade jag tid ute hos Uffe på sportsmed.. Han gav mig lite tabletter , tabletter som jag ska ta 3 ggr om dagen , han gav mig även Voltaren gel som ska smörjas in, också det 3 ggr om dagen. För er som inte vet det så har jag problem med ljumsken! Annars har det varit en sjukt bra dag , fick även in en fika på Darins med mina klasskompisar Alexandra och Jessica , muucho trevligt !

Projektarbetet idag , det var nog de mest vettiga jag gjort på länge!
Vårt projektarbete är att vi ska prova Hamburger restaurangerna i Kristianstad. Dvs. Max , Mcdonalds och Burger king!
Idag var en riktig "testdag". Vi lånade en labbsal , körde och köpte mat på alla 3 ställena , fotade , vägde och såklart åt vi upp det senare. Vi kom fram till mycket vettigt och det ser bra !

På återhörande

Veni vidi vici
/
Nille och Stoffe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0