Ensam

Just nu tillbringar jag lite tid helt ensam i lägenheten. Det är nog den första stunden sedan lovet började som jag är helt ensam här hemma. Det är väldigt skönt men det känns även som en stor tomhet. Allting är så tyst och lugnt, inte så jag vill ha det egentligen, fast idag går det alldeles utmärkt!

Dessa 2 veckor vi bott här har varit roliga, livlösa och väldigt svåra. Att bo själv är verkligen svårt, och vi bodde 2 istället, fast väldigt sällan vi bara var 2 här. Alla dessa grejor man måste fixa i hemmet hela tiden som alltid löser sigsjälv när man bor hemma hos mamma, det fixar inte sig när man bor själv längre. Vårt största problem varje dag var vad vi skulle äta, det blev ute nästan varje dag, mest för att slippa diska men satan vad det tär på ekonomin.

Imorgon kommer pappa hem ,skönt. Men allting har en baksida. Nille får flytta hem och hela lägenheten måste städas, eller ja nästan saneras. Otroligt fint att han kommer hem igen så man kan ha lite pengar igen, mjölk i kylen och rena kläder i garderoben. Jag drack mitt första glas mjölk igår på 2 veckor, jag som brukar dricka minst en halvliter om dagen. Jag behöver mjölk, det ökar min självkänsla.

Samt ett stort grattis till Niklas Nordgren!!

Veni, vidi, vici


// Nille och Stoffe

Kommentarer
Postat av: Anonym

varför grattis till honom ?

2009-01-04 @ 20:52:05
Postat av: Stni.blogg.se

Han fyllde år denna dag!

2009-01-05 @ 14:52:10
Postat av: Anonym

haha han blir äldre i åren men fan inte i huet, pajjas

2009-01-07 @ 01:58:36
Postat av: Stni.blogg.se

Tycker han är en helskön kille! =)

2009-01-07 @ 19:07:40
Postat av: negan

tack tack och tack...fint med ett grattis....o till daj som skrivet pajjas....namn och adress tack....ps hej j laget:)

2009-01-22 @ 23:54:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0