PLAYBOY!

Ahh, helt underbart skönt att få sova ut en lördag. De senaste lördagsmornarna har varit upp vid 8 tiden för att sedan dras vidare till träning. Idag blev det alltså att sova ut. Kollade på mobilen och fick se att kl var halv 11. Hade även något sms från okänd avsändare att jag(stoffe) är kass som inte var ute igårkväll, jag skulle vilja säga att det är kasskasskass och vara ute nu, det är ivarjefall min åskit. Dessutom håller min teori i sig om raggning.

Blev sedan staden med Jimmy och Viktor, vi kollade lite och tog en väldigt lång fika på stans fik med den snyggaste personalen, iallafall mest önskvärd att dejta. Om man väljer att tro på tivoli då, Men det kan ju stämma, för hur snygg är inte hon ena tjejen där. wooow. Sen om jag hade varit villig att dejta hela personalen bara för att få dejta henne, det vetifan. Det blev även ett par skor för mig av märket playboy, pappa betalar. Han tvingade mig att slänga mina trogna converse, saknar dem redan men playboyskorna är riktigt snygga.

Ikväll blir det en grabbkväll hos Marcus, fina grejor det.
Lycka till ikväll Viktor, vinner han 26årige Åke är det löjligt.

//
Veni vidi vici

Stoffe och Nille


Kommentarer
Postat av: rebbbbe

fina grejor med kakor!

2009-02-07 @ 18:28:55
Postat av: buse

göken vann ju, piss!

2009-02-08 @ 23:12:58
Postat av: Anonym

vilken teori?!!

2009-02-09 @ 15:47:58
Postat av: Stoffe

Att det bara är fula kvinnor som flörtar med mig!

2009-02-15 @ 01:19:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0