Löjligt livlös !

Det är vecka 8 , och det är sportlov...
Fantastiskt skönt och allt det där.. Men allvarligt, det finns ingenting att göra om dagarna.
Min (Nille) tisdag såg ut såhär :
- Gick upp halv 10 , käkade frukost.
- Gick och la mig på soffan och kollade två ruttna filmer som gick på Canal +
- Klockan slog 12, kände att det var dags att aktivera sig. Gick och satte på kaffe och startade datorn. Blev sittande framför datorn till klockan 2 nånting..
- Det smög fram en kraftig hungerkänsla i magen, och eftersom ja är en så grym kock så ställde jag mig vid spisen och gjorde pytt i panna, blev även tre ägg till det..
- När jag käkat så satte jag mig i sängen med en kopp kaffe till, slog på blådårar 2.
- Efter filmen stack jag hem till macke en snabb runda innan jag gick ner till träningen som börjar halv 5..
Och nu sitter jag här igen , vid denna dumma jävla burk.

Någon som är arbetslös som kan svara på två frågor?
- Är det såhär det är att vara arbetslös?
- Vad gör man om dagarna?

Morgondagen innebär tvättning, sen får jag se. Tränings ledigt iaf, så kanske blir en runda laserdome eller kanske rentav ishallen..
Aja , får ta de som det kommer !

Tjingeling!

Veni vidi vici
/ N

Kommentarer
Postat av: Tjabo

För fan Nille! Passa på att träna extra när du är ledig. Ut och spring 1 mil på förmiddagen eller bygg upp din klena kropp. Sen är de max en äggula om dagen som gäller.

2009-02-18 @ 15:28:32
Postat av: Nilleee

Jag tackar för alla tips ja kan få om min kropp ;)

2009-02-19 @ 19:46:58
URL: http://stni.blogg.se/
Postat av: LIVERPOOL

FOR THE CL WIN

2009-02-26 @ 01:41:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0