fredag den 13 och 50 år = sant!

Min Far(stoffe) fyllde 50 i fredags och det skulle bli stort kalas. Men livet är som alltid fullt med överraskningar. Pappa insjuknade och blev sängligandes ensam på sin 50års dag, irroniskt nog just på fredagen den 13e. Jag är inte och har aldrig varit speciellt skrockfull, och kommer nog inte bli det heller, men just på fredage den 13e 2009 så. Blev pappa sjuk på sin 50års dag, jag tappade mitt halsband på träning och mitt cykellås frös fast, dessutom fick pappa parkeringsböter !

Kvällen blev ändå trevlig och spenderades med ihop med min mor, henns vännina oxå jag och nille. Vi hade riktigt trevligt och jag ser verkligen fram emot vår köpenhamnresa i april. Ikväll har jag beställt nya fotbollskor, fint ska det vara!

Veni vidi vici

// Stoffe & Nille


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0